JAWATAN KOSONG PANTAI HOSPITAL KUALA LUMPUR - 19 MAC 2017 - JOB SEEKER 2020

2

Peluang pekerjaan dibuka kepada semua Warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun dan ke atas untuk mengisi jawatan kosong Pantai Hospital Kuala Lumpur. Kekosongan jawatan yang ditawarkan ialah :-

  1. PEMBANTU PENGURUS KEJURURAWATAN
  2. JURURAWAT KANAN / JURURAWAT
  3. PEMBANTU HOSPITAL
  4. PENDIDIK KEJURURAWATAN
  5. PEMBANTU JURURAWAT



Keterangan lanjut dan permohonan jawatan kosong di sini



Tarikh tutup : 19 MAC 2017

Calon yang berminat, sila isi permohonan jawatan kosong secara online sahaja

Alamat :

JABATAN SUMBER MANUSIA
Pantai Hospital Kuala Lumpur
Tingkat 9, Blok A
No.8, Jalan Bukit Pantai
59100 Kuala Lumpur

Emel : my.phkl.recruitment@parkwaypantai.com


2 comments:

  1. Assalamuailaikum,saya nur syuhada binti zalmi berumur 18 tahun,saya berminat untuk berkhidmat bekerja dibawah sektor pekerjaan ini.
    saya menerima semua pekerjaan yang tersenarai di atas.Saya harap pihak yang terlibat dapat membantu saya bekerja dalam pekerjaan ini.In sya allah saya akan menjalankan segala tugas yang diberikan oleh pihak yang berkuasa dalam pekerjaan yang saya terlibat.Jika saya terpilih saya harap pihak yg terlibat dapat email saya dan menelefon saya dengan secepat mungkin.Disini saya bersertakan bersama email dan no.telefon saya.sekian terima kasih.
    email:nursyuhadazalmi@yahoo.com
    no.telefon;0135341310

    ReplyDelete


Enter your email address:

Delivered by FeedBurner